
|
אשה אדומה האשה האדומה מהווה את היפוכה המשלים של האשה הגלויה, המחתימה את הצופים. היא מוגנת מפני מבטים בעזרת הכיסוי שעל כל גופה, אך בו בזמן בולטת - עירומה ואדומה. ראייתה ונשימתה מוגבלות. היא אינה מתקשרת עם הסביבה. היא מתקדמת בתנועה איטית, נראית כמי שהולכת לאחור מול התקדמות הקהל המהירה, פועלת מסיבותיה שלה. עטופה בדמותה, פטורה מהצורך להתייחס למתרחש סביבי, צעדתי במשך שעתיים, מרחק הליכה רגילה של דקות ספורות. לצפייה בוידאו
Red Woman The red woman is the complementary opposite of the overt woman, the one imprinting the audience. She is protected from touch by a cover of her entire body, but at the same time she is noticeable - naked and red. Her sight and breath are limited. She does not communicate with her surrounding. She moves forward slowly, looking as if she's moving backward because the audience appears to move faster. She acts on her own, her reasons are hers. Enveloped in her image, exempt from the necessity to respond to external input, I walked for two hours, covering a distance which would normally require only a few minutes to cross. View video
|
העבודה הוצגה בתערוכת וידאו ומיצגים "לוויתנים", בפתיחת עונת התערוכות, תל אביב 2007 (אוצרים: מורן שוב ואילן ויזגן); ובתערוכה "סיבולת לב", במסגרת "יוצרים מציאות", פסטיבל בינלאומי לסרטים המאתגרים את תפיסת המוגבלות, סינמטק ירושלים, 2010 (אוצרת: נטע אלקיים).
|
|
|